poniedziałek, 17 marca 2014

[002]-Klaudia Dzięcielska

Może najpierw się przedstawię:
Jestem Cherry, nowa stażystka i wgl. Na imię mi Julia i mam 13 lat. Prowadzę kilka blogów, ale nie zdradzę wam do nich linków. A teraz przejdźmy do ocenienia bloga Klaudii Dzięcielskiej i Emily S.

Najpierw blog: http://lynch-vs-marano-wojna.blogspot.com/
Pierwsze wrażenie:
Wiele razy natknęłam się na twego bloga, ale do czytania zniechęcił mnie wygląd. Strasznie tu ponuro, a to śmieszny blog! Zamów szablon, na jakiejś szabloniarni i zastanów się nad kolorami, dobranymi do bloga! W oczy rzuca się dużo gadżetów. Po co Ci one. Nie przesadź z nimi c:
3,5p/5p

Wystrój:
Pisałam już, że strasznie tu ponuro i mi się to nie podoba. Możesz to zmienić. Zamów szablon!
3p/10p

Ortografia, gramatyka i styl
Ortografia idzie w miarę dobrze, ale rzuca się w oczy styl pisania. Na przykład:
,, W końcu nie da się być przez wszystkich lubianym. Właśnie wychodziłam z domu, gdy dogonili mnie Calum i Raini ''. Wszystko za szybko się dzieje. Możesz to zmienić na to by Laura więcej myślała. No i jeszcze to :
,,..mam starszą (wredną) siostrę Vanessę'' Czemu ,, wredną jest w nawiasie''. Możesz to zrobić tak 
,, Mam starszą, wredną siostrę Vanessę ''
Dodawaj też więcej mimiki, bo nie można połapać się w tym kto co mówi. No i opisuj sytuacje. Co dzieje się, ale jak opiszesz za szybko, to nie da się tego zrozumieć. Używaj też więcej synonimów.
No i może niech rozdziały będą dłuższe, bo jak czytałam 12 no nie wiem kiedy się skończył. Nie musisz często dodawać rozdziałów, postaraj się i napisz rozdział dokładnie i by był długi. 
5p/15p

Punkty dodatkowe:
Nie zyskujesz ich ;c
0p/5p

Werdykt:
Łączna ilość punktów: 11, 5 p
Ocena: 3 
Nie jest tak źle. Musisz się bardziej postarać :)

1 komentarz:

  1. Jestem Cherry, nowa stażystka i wgl.
    I jestem indykiem, bo coś tam zagulgotałam na końcu.

    Zamów szablon, na jakiejś szabloniarni i zastanów się nad kolorami, dobranymi do bloga!
    Dwa przecinki i oba zbędne.

    Po co Ci one.
    O, to nie pytanie?

    Nie przesadź z nimi c:
    Emotka nie zastąpi kropki.

    Zamów szablon!
    Bo jak nie, to popamiętasz!

    Wszystko za szybko się dzieje. Możesz to zmienić na to by Laura więcej myślała.
    Ale czas wtedy nie zwolni. ;p // Przecinek przed „by".

    No i jeszcze to :
    Po co ta spacja przed dwukropkiem?

    ,, Mam starszą, wredną siostrę Vanessę ''
    Zbędne spacje w nawiasie skonstruowanym z przecinków i apostrofów.

    Co dzieje się, ale jak opiszesz za szybko, to nie da się tego zrozumieć.
    To urocze, że akurat Ty to piszesz.

    bo jak czytałam 12 no nie wiem kiedy się skończył.
    To. I przecinek przed nim. // Czytałaś i nie wiedziałaś, że rozdział się skończył? Który to level nieogarnięcia?

    postaraj się i napisz rozdział dokładnie i by był długi.
    <3 Co tam treściwość, ważne, by objętość była imponująca.

    Punkty dodatkowe:
    Nie zyskujesz ich ;c

    Zjadłam, tak jak i kropkę.

    Łączna ilość punktów: 11, 5 p
    I odbiło mi się spacją.

    Musisz się bardziej postarać :)
    Omnomnom, pyszna kropka.


    Link do Twojej podstrony nie działa.

    OdpowiedzUsuń