środa, 19 marca 2014

[003] - Żelko Jadek

Wita Was dzisiaj Izas z oceną bloga my-diary-ally.blogspot.com.

Pierwsze wrażenie
Oh, jak tu ślicznie! W oczy rzuca się śliczny nagłówek z małym napisem ,,Eveline Dee". Aha... Wonder Templates cudowną szablonarnią XD. Bardzo ładny masz wystrój... I całą tonę podstron. Potrzebnych, a nie jakichś byle jakich. Tylko mam co do nich dwie uwagi. Pierwsza: newsy. Ale o czym? Kliiik... Blog z newsami o Laurze Marano i R5. Mogłaś napisać ,,Newsy o Laurze i R5", albo chociaż ,,Newsy o naszych gwiazdkach". Drugą sprawą jest ,,Nagłówek". Może jeszcze gdzie indziej nawiążesz współpracę, trzeba będzie umieścić button, przekierować? Najlepiej, moim zdaniem, byłoby zrobić zakładkę ,,Linki i buttony".
Schodzę na dół, czy nic nie jest zbytnio zawalone... Oddycham z ulgą. O, link naszej ocenialni w widocznym miejscu! Aż miło... XD Dobra, widziałam go wcześniej, gdyż musiałam sprawdzić, czy gdzieś jest odnośnik. Ale równie dobrze mógłby być w zakładce ,,Linki...". Wyświetlenia, odnośnik, obserwatorzy, o mnie... WOW, jaki długi opis samej siebie! Ale to nic. Zachowałaś umiar i zachowałaś jedynie rzeczy potrzebne. Jedyne, co mi tu nie gra, to te podstrony. Otrzymujesz 4,5 p./5 p.

Wystrój
Wystrój jest ładny, adekwatny do tematu, nagłówek zamówiony (śliczny jest...) i tło w moim ulubionym kolorze XD. Bez zarzutu. Otrzymujesz oczywiście 10 p./10 p.

Ortografia, gramatyka, styl
Zawsze czytam ostatni rozdział/notkę. Hm... Tytuł po angielsku. Właściwie, średnio mi się to podoba. Ludzie mogą nie kapować, o co biega. Z drugiej strony, dodaje to rozdziałowi tajemniczości... Ech... Uznajmy, że to ani nie błąd, ani nie plus.
Idziemy dalej. Akapity! Mało kto je robi. Nawet my ich nie robimy... Wstyd. I wielki plus dla Ciebie.
 Bałam się i boję się nadalkiedy pomyślę o tymco BYĆ MOŻE pomiędzy nami zaszło... - zapomniałaś przecinków.
Jak na razie jedynym collegem, który mi się spodobał jest „Miami Dade College”*. - napisałaś gwiazdkę, a nie ma do niej odnośnika.
Jest to muzyczny akademik, gdzie oprócz muzyki jest także kółko teatralne - powtórzenie, którego można uniknąć, aczkolwiek trzeba by inaczej sformułować zdanie: ,,...(poprzednie zdanie) - muzyczny  akademik, w którym są też zajęcia teatralne." Swoją drogą, wydawało mi się, że w akademiku mieszkają studenci i nie jest to college, ale może się mylę, więc nie wypowiem się w tej kwestii.
Ogólnie, błędów jest mało. Otrzymujesz 14 p./15 p.

Punkty dodatkowe
Za ten nagłówek, zrobiony specjalnie na Twój blog, otrzymujesz 1 p./5 p. 

WERDYKT
Punkty: 29,5 p./35p.
Ocena: 5
Świetny blog, ale musisz jeszcze odrobinkę popracować.

Iza



2 komentarze:

  1. Dziękuję! Zależało mi na opinii kogoś, kto zrobi to porządnie :D Postaram się coś pozmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powala mnie długość tych ocenek.

    Oh, jak tu ślicznie! W oczy rzuca się śliczny nagłówek
    Powtórzenie.

    ,,Eveline Dee".
    Cudzysłowu nie tworzy się z przecinków.

    Wonder Templates cudowną szablonarnią XD
    Iksde.

    Ludzie mogą nie kapować, o co biega.
    Co się będziesz stopować, od razu napisz „nie qmać ococho".

    Na galopującą wielokropkozę polecam Stoperan*.

    *Komentarz zawiera lokowanie produktu. ;)

    OdpowiedzUsuń